激光脫毛 MediLASE VS Dermes 的抉擇!

 




還文債:P


我一向都好少去美容院做facial,因為平時跳舞出show都係6點打後至夜晚果d時間,下晝又要去上韓文班,所以最多也只是買些護膚品回家進行護膚,因為我覺得外頭的所謂專業美容服務,都可以用home care 代替,只要平日喺屋企多做護膚,例如多做保濕mask同磨砂,其實都可以keep到皮膚好好。


唯獨是激光脫毛,我是真係敗了。實在冇其他脫毛方法比激光脫毛更持久同徹底,而且一向毛髮多嘅我又好想試下滑淨嘅感覺。正因哩個係我暫時唯一會花錢去美容中心買嘅美容服務,所以喺決定前我都做咗好多research,一上yahoo打「激光脫毛」,資料排山倒海。當中有2間激光脫毛中心, MediLASE同Dermes就最常喺搜尋結果中出現,睇完咁多資料又上埋兩間激光脫毛中心試過,之前應承咗大家打返d comparison,但一直都冇時間…..好啦,今日的起心肝還文債XD

 

激光脫毛中心MediLASE VS Dermes

哩間喺香港開咗唔算耐,但於短短日子內已有過100 bloggers支持,話佢係最好嘅激光脫毛中心!

我講過好耐之前係dermes試過一節激光脫毛(手臂),就係準備正式展開療程才開始做research。係dermes感覺都唔錯呀,服務好好,療程都算舒適,只係敷冰令皮膚降溫呢個方法令我有D唔自在,可能我比較怕凍。


Dermes用嘅激光脫毛機係TKS 755nm,網上好多blogger 話治療師話755mn波長的激光就是最適合我地黃皮膚亞洲人嘅脫毛激光,因為哩個波長嘅光能更容易被毛毛嘅黑色素吸收至毛囊根部破壞毛囊,so可以做到徹底脫毛嘅效果,這個都係Dermes點解可以保證永久脫毛嘅原因。

 

而MediLASE所用的激光脫毛機,同樣亦係755nm波長,但就有兩點不同:

1. 放射機頭比較大

激光脫毛 MediLASE所用嘅 Pro-U Laser Technology

 

,配咗用24mm放射機頭,(Dermes用嘅係15mm機頭) 醫學證實24mm機頭可以更有效深入毛囊底部,更快做到徹底脫毛。據知MediLASE是全港唯一一間引入24mm放射機頭,比同級的激光脫毛機快70%。

 

2. 專利PRO-U智能降溫系統

激光脫毛 MediLASE  

Pro-U Laser Technology 24mm嘅內置智能降溫系於療程間會釋放-20度嘅霧化冷凍劑, 有效降溫及鎮靜肌膚,保護皮膚組織免受傷害,更唔會影響毛囊嘅受熱情況而減低療程效果。激光脫毛 MediLASE 更係美國權威生產商唯一授權使用嘅香港激光脫毛中心,所以用嘅都會係原廠冷凍劑,品質有原廠保證。


綜合咁多info,唔難明白點解MediLASE有咁多支持者。有興趣知更多或者想比較,不妨親身去試試。

 

【補充資料】MediLASE激光脫毛優惠

除咗專業、效果、舒適度、安全性等因素外,姊妹們最concern嘅一定係優惠喇!!

要特別提醒姊妹們,享受優惠之前,都要安全行先,因為唔係個個都適合做激光脫毛架!建議先去做免費RO-Test,幫皮膚做好激光安全測試,先做免費體驗療程。

免費體驗PRO-U ANALYZER

如果係學生可以click 學生限定優惠

 

 

歡迎大家留言or inbox我架,大家一齊交流心得^^

 

just sharing~

love & peace!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE

arrow
arrow

    dancingcharlotte 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()