【Sharing】煲劇神器《韓劇APP:隨時隨地煲盡最新韓劇!》

一向喜歡嘅Kpop嘅我,近排瘋狂地愛上煲韓劇,一落堂冇野做就煲煲煲~~
行緊返hall煲,搭巴士出街又煲,總之一有時間就phone/pad/notebook不離手咁煲!
有同我一樣嘅病癥嘅,請揮手!

今次要介紹哩個“煲劇神器” 《韓劇APP》

 





 





唔洗懷疑,哩個iPhone APP就叫「韓劇」!《繼承者們》、《主君的太陽》、《奇皇后》等等新劇都有更新,而且仲係是免費嘅!哈哈download咗之後就可以全天候話煲就煲!身為韓劇迷嘅你,又點可以錯過呢?

讚:方便,load得快

X讚:間中會有D劇嘅links死咗睇唔都


Download Link: 
https://itunes.apple.com/hk/app/han-ju/id770541530?mt=8

arrow
arrow
    全站熱搜

    dancingcharlotte 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()