叮噹可否不要老...

 

青春常駐哩首歌,自從睇咗hins演唱會featuring譚玉英姐姐哩個version之後就好好好喜歡...

每次聽返嘅時候,就好似置身concert入面一樣...

 

 

 

真摰嘅歌聲, 動人嘅情感,最珍貴嘅眼淚,見到認識嘅dancers,連平時好tough又鐘意耍帥嘅大男孩都留下眼淚.....

 

芳芳可否不要老 再領風騷 ~~~芳芳,係張敬軒嘅一個dancer...

每次歌聽到哩度都會紅了雙眼,同張敬軒伴過舞嘅dancers都知佢係一個好真心嘅人,會將舞者看作朋友、同伴及表演者,佢自己創作嘅歌詞就知道...

 

叮噹可否不要老...你呢?喜歡哩首歌嗎?

 

 

青春常駐 《HINS LIVE IN PASSION 2014》

 

 

 

叮噹可否不要老 伴我長高
星矢可否不要老 伴我征討 
孩子 即使早知 真相那味道
卻想完美到 去違抗定數

偶像全部也不倒
爸媽以後也安好
最好 我在意的 任何面容都 不會老

為何 在遊蕩裡 在遊玩裡 突然便老去
談好 一個事情 可以兌現時 你又已安睡
祈求 舊人萬歲 舊情萬歲 別隨便老去
時光 這個壞人 偏卻決絕如許
停留耐些 也不許

芳芳可否不要老 再領風騷 
嘉嘉可否不要老 另創新高
人生 恍恍惚惚 走到這段路
也只能靠你 去提我未老

那段年月有多好
怎麼以後碰不到
那些 已白髮的 就如在無聲 的控訴

為何 在遊蕩裡 在遊玩裡 突然便老去
談好 一個事情 可以兌現時 你又已安睡
祈求 舊人萬歲 舊情萬歲 別隨便老去
時光 這個壞人 偏卻冷酷如許
停留耐些 也不許

為何 在遊蕩裡 在遊玩裡 突然便老去
談好 一個事情 可以兌現時 你又已安睡
祈求 舊人萬歲 舊情萬歲 別隨便老去
時光 這個壞人 偏卻冷酷如許
離場慢些 也不許

 

 

 

 

歡迎大家留言or inbox我架,大家一齊交流心得^^

 

just sharing~

 

love & peace!

 

arrow
arrow

    dancingcharlotte 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()