做激光脫毛由Medilase 轉會 Dermes,最後為乜情歸 Medilase 


諗過去做激光脫毛嘅女仔,都會經歷過呢個關口:搵邊間好?初頭都會搵脫毛價錢平的公司,但中過伏就知道都係要搵有信譽嘅脫毛中心,但呢類選擇唔多,網上見人地成日比較Dermes vs Medilase,其實唔係自己親身join 過試過,真係好難講得清楚有咩分別,我自己做過MedilaseDermes兩間,最後都係食回頭草返左 Medilase,究竟中間經歷左啲咩? 即刻同大家講下:

 

 

做完Medilase心思思去FreeTrial

 

最初貪新鮮又聽聞唔hardsell,所以去咗Medilase做激光脫毛,每次上去半個鐘到就做完,做左5、6次個underarm已經無咩毛毛可以再打,咁叫得做激光脫毛就梗係應份有咁嘅效果架啦,所以當時無覺得6次完成療程有幾勁有幾特別,而且間間都標榜自己係6次ko 晒d 毛毛架啦!完晒個療程Medilase無特別sell我,咁我又心思思覺得可以試下其他,反正今次想做面,咁啱睇到Dermes 有Facebook 廣告,話有free trial 有野送,仲要係試兩part,所以即管去試下。

 

嗰時去Dermes 做另一part,服務係好體貼,有唔同嘅花茶,環境又大,治療師都好細心,不過入到房做treatment時,先知道同Medilase 脫毛方法都幾唔同,medilase部機識得自己噴冷凍劑,有啲拮拮地,但又未去到痛,過程爽手d;Dermes 就要敷完冰先做得脫毛,咁除左等耐左,喺塊面度敷冰(脫面毛)真係好凍吓!敷冰脫毛我個人始終覺得無咁舒服。

 

原來脫毛6次內完成唔係must!

 

重返Medilase 發現有新野,叫 pro-u analyzer,咩嚟呢?簡單啲講係一個全面"評估",初時心諗我以前咪做咗個 pro-test 囉,而家返嚟又要重新做一次“評估”?個consultant 解釋話,呢個評估除咗睇下我現時係咪啱做激光脫毛,仲會幫我做一個皮膚毛髮色譜評估,可以知道自己最啱用咩激光能量,先會最快見到乾淨無毛嘅效果。係嘅,人人都話脫得清,唔通人人都用同一個方法、同一部機就脫得清咩?瀨過野就知道無事前分析,tailor made 一個自己啱做療程嘅方法,又點會話一定得丫!

 

 

 

Medilase check 皮膚同埋毛髮做左半個鐘左右,好細詳,又再提我如果食咗美白丸就要隔兩星期先可以去做脫毛,特登去到都唔畀做,話擔心會burn皮膚,係有d煩,但人地有錢都唔賺住叫我走,唔通我自己攞命搏咩?



試過Dermes 同 Medilase,終於明白咗好多野唔係必然:激光脫毛唔一定間間都脫得乾淨、唔係間間都咁快見到效果、唔係每一間都會咁錫住自己嘅皮膚,學識左搵到好嘅都係唔好再亂咁試,費事嘥左無謂錢,仲嘥唔少時間添~



講真,想要優惠又唔怕凍同痛,又唔怕俾人sell嘅,揀dermes就勝在有free trial。Medilase就無嘅,一定要做左個Pro-U Analyzercheck左你嘅皮膚同埋毛髮先。但返得轉頭就一定係覺得Medilase好好多,無咗free trial都值得。大家有興趣都唔洗太急上去,可以睇埋佢地Facebook D客人嘅留言(識睇梗係睇留言啦)先,之後都係覺得想脫毛又想揀Medilase嘅,就click呢條 link登記喇~



 

Dermes: https://goo.gl/tTnc6r



arrow
arrow

    dancingcharlotte 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()