越級挑戰比堅尼激光脫毛!

比堅尼毛髮嘅煩惱

今次想同大家分享下女生們私密的事兒,就係比堅尼毛毛嘅煩惱>_<”

其實夏天時我最鐘意著短褲,又成日去沙灘同陽光玩遊戲著比堅尼,就算而家冬天都因為跳ballet成日著ballet緊身衣,但always會擔心堅尼毛毛唔覺意跑出黎,搞到做咩都就住就住…

所以我一直好想做比堅尼激光脫毛,做完之後可以隨時ready,鐘意著乜就著乜,幾開心?但一想到係咁敏感嘅私密處打激光就覺得好痛,um…始終打破唔到做比堅尼脫毛呢個心理關口

 

比堅尼脫毛竟然唔痛?!

尋晚gathering 同Dance crewmates girls talk講起脫比堅尼毛毛,其中一個crewmate 阿Dan分享咗佢喺MediLASE做比堅尼脫毛療程嘅感受,仲話講唔上痛添wor! 我地都覺得好surprise!阿Dan轉述治療師解釋而家MediLASE有個guarantee,就係 “EPID Cooling System冷凍劑嘅使用量保證達最舒適及安全標準”,務求做到令客人連比堅尼咁敏感的部位都可以咁舒適!有姊妹做過拍心口話唔痛,搞到我都覺得好吸引,即what’s app 顧問問下詳情!

 

MediLASE又升呢?

哈~同顧問what’s app先知道MediLASE激光脫毛機已經升級到MediLASEPRO-UTM,仲係現有脫毛機中最advanced version!

話咁快已勁約咗下星期做比堅尼treatment,下次再報告!而家開始做激光脫毛,下年夏天就可以可以隨時ready,鐘意著乜就著乜!really好期待呀~~~

 

優惠Update

問過我顧問而家有一個programme搞緊,不過就黎截止架啦,有興趣就快手d:

【大專院校全日制學生資助計劃】

大專院校嘅學生都有limited special offer,U女真係唔好錯過呀!

登記免費體驗/了解計劃詳情就Click:

 

 

 

歡迎大家留言or inbox我架,大家一齊交流心得^^

 

just sharing~

love & peace!

 

arrow
arrow

    dancingcharlotte 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()