【Sharing】揀激光脫毛 MediLASE定musee?跟可惡的毛髮來個痛快的了斷!

我呢個Friend中學就識架啦,最鍾意打排球,識佢果陣已經打學界,不過近牌女性化左,竟然著裙,以前真係無見過佢著囉! 拍左拖,成個人唔同晒~我愉睇佢衣櫃,嘩,買左幾條估都估唔到佢以前唔會買的連身裙!笑左佢好耐….哈哈
我又發現佢有張彩光脫毛會員card,我問佢係咪join咗做彩光脫毛….「係呀,半年前join嘅,自己脫毛,唔方便嘛,咪平平地$555 join咗彩光脫毛,做左5次,而家少左好多毛啦!
我叫佢俾我睇下啦見到佢對手仲有好多毛毛,at least仲有…60%…我問﹕「你幾耐之前做完呀?
「一個月前做過一次囉,毛毛已經少咗DD架喇!
「你做完彩光脫毛5次都仲有咁多毛毛冇理由架?阿Bi喺另一間喺另一間激光脫毛MediLASE中心做咗4次就冇曬毛毛la wo!

還掂無野做,我就上網check下朋友做彩光脫毛哩間野~

 

“用彩光脫毛儀器不具有破壞毛囊的功能,而是經由一次一次的照射來減緩毛髮的生長,造成永久除毛的假象,平均須治療十數次。通常在半年至一年後還會長出毛髮,只能算是延遲毛髮生長週期的儀器而已…”我俾個friend原來佢一直都搞錯咗,唔怪得冇效果喇==“

 

「喂,其實點解唔一齊去做真正嘅激光呢? 我約左阿Bi下星期去做喎! MediLASE銅鑼灣中心做,我之前做哩間,係睇到MediLASE搵咗好多美容blogger做體驗加分享,哈有好多我都有follow開,覺得唔錯先join 哩間架~我個治療師幾好架!佢會同你分析毛髮密度、毛髮生長速度、好詳細甘了解你之前用咩方式脫毛﹔仲一定會同你試打幾下激光,睇下你的皮膚適唔適合做先俾你做架

 

同埋你想快脫清d毛,去呢d脫毛中心咪啱囉!佢有好勁的24mm機頭,再加埋755nm激光波長,如果你做面,我估成個療程做4次左右就ok啦,而且每次療程8-10分鐘就應該搞掂,因為佢機頭覆蓋範圍夠大呀嘛,又可以深入毛囊底部脫毛。我睇晒佢地d資料架啦,佢地用 Pro-U Laser Technology,係美國上市醫學儀器的權威生產商造架。

我喺 MediLASE做咗咁多次都唔會點痛,因為佢地部機有埋冷凍系統,喺打激光的時候即刻舒緩返D皮膚。」

 

「好啦,甘一齊去睇下囉!」

 

「不過你有心做,最好近排都唔好去曬啦,運動果D夜晚先做啦!同埋你預左做完,皮膚都一定會有少少紅嘅,不過搽返多d保濕好快就退架喇,個治療師到時會再同你講架啦~」

 

Yeah,跟住我地就搵埋隔離房的人一齊玩board game!

 

係啦,做激光脫毛我地去呢間>>>

www.medilase.com.hk

可以參考以下既link:

免費激光脫毛PRO-U ANALYZER: https://goo.gl/Ctvvuq

入果仲係學生嘅就click哩條link,有免費體驗之餘中有special優惠: https://goo.gl/dzM1QN

 

歡迎大家留言or inbox我架,大家一齊交流心得^^

just sharing~

love & peace!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE激光脫毛 MediLASE無痛脫毛 MediLASE永久脫毛 MediLASE脫毛 MediLASE

arrow
arrow
    全站熱搜

    dancingcharlotte 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()