激光脫毛 musee & MediLASE學生優惠有幾著數? 【內附免費試做Refer】

激光脫毛 musee &  MediLASE學生優惠分別有咩著數?

成日都喺啲forum同埋激光脫毛中心medilase 或者musee 嘅 facebook見到佢地推出啲激光脫毛學生優惠,究竟有幾著數?而且攞激光脫毛 musee 同medilase黎比較,點解musee咁平而medilase又咁貴呢?等我呢個過來人話妳知啦。

其實真心覺得做學生真係幾好,週不時都會有大大小小唔同的學生優惠,好似激光脫毛 medilase學生優惠咁,都淨係學生先有特別優惠,其他年齡層真係唔見有優惠推出。而本身musee 都係針對啲學生架啦,價錢大眾化幾百蚊有交易,記得舊年開始好多地方都有musee廣告,宜家週不時都見到架,當年我都俾musee嘅平價吸引到:P!

激光脫毛 musee VS medilase

medilase 同 musee呢兩間其實係唔同性質0既,medilase做激光脫毛,而musee係做彩光,睇forum好多人都會誤會musee係激光脫毛,我以前都唔識分>.<

做過先知原來musee唔係激光而係彩光脫毛,彩光係唔可以好似激光咁脫得咁徹底架!!!要15-20次彩光脫毛先可以減少d毛毛,但停做一排就會生返! 我諗musee多數吸引學生妹,因為價錢比較低的關係,學生妹會好buy,包括以前嘅我>.<

而medilase就真係俾啲想做夠徹底脫毛0既人囉,大約4-6次嘅激光脫毛療程後d毛毛就唔會再生返,就算停做一排都唔會,同musee好大分別,咁medilase價錢緊係高好多架啦,而且都少啲機會出medilase學生優惠架,compare with市面上其他脫毛公司的話。

不過,我都係最近經fd口中得知,宜家medilase都為咗一班學生妹著想,推出學生優惠!只要你係全日制學生,成功登記可以免費做1次激光脫毛喎,免費喎!!

我呢啲間唔中都會search下激光脫毛價錢嘅人,都知知地價錢,做一次閒閒地都需要八九千啦。宜家呢個激光脫毛學生優惠免費俾你做1次喎!heehee~~

計下條數,真係閒閒地慳返兩三千架喎,所以medilase學生優惠真係超著數囉。我D fd一聽到有medilase學生優惠,緊係即刻上網search跟手一齊登記啦!有興趣就要趁快啦!

 

 

學生免費試做登記連結:

https://goo.gl/dzM1QN

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    dancingcharlotte 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()